Rodzaje kampanii Adwords

Wyróżniamy następujące kampanie w Adwords:

Sieć wyszukiwania

Sieć wyszukiwania Google to grupa witryn związanych z wyszukiwaniem, w których mogą wyświetlać się Twoje reklamy Adwords. Należą do nich witryny wyszukiwania Google oraz „partnerów wyszukiwania”. Reklamy są dopasowywane do wyników wyszukiwania na podstawie słów lub wyrażeń wyszukiwanych przez użytkownika. Sieć wyszukiwania wchodzi w skład Sieci Google.
Sieć reklamowa

Sieć reklamowa to ponad milion witryn, filmów i aplikacji, w których możesz wyświetlać swoje reklamy. Reklamy są automatycznie dopasowywane do witryn i innych miejsc docelowych, jeśli treść tych witryn jest związana ze słowami kluczowymi przypisanymi do reklam. Możesz też kierować reklamy na określone witryny, strony o konkretnej tematyce, wybrane grupy demograficzne i inne cele.
Remarketing

Funkcja pozwalająca dotrzeć do osób, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę. Reklama Adwords może być wyświetlana takim klientom, kiedy odwiedzają oni inne witryny w sieci reklamowej Google. Remarketing to funkcja reklam opartych na zainteresowaniach, ułatwiająca dotarcie z właściwym komunikatem do zainteresowanych osób.

Remarketing ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją witrynę już wcześniej. Jest to idealne narzędzie do budowania lojalności wobec klientów, którzy zainteresowali się ofertą naszej firmy. Twoje reklamy będą się wyświetlać, gdy klienci przeglądają inne witryny należące do sieci reklamowej Google Remarketing w sieci reklamowej To co odróżnia remarketing od standardowego wyświetlania reklam to targetowanie. Głównym punktem remarketingu jest to, że chcesz znaleźć tych ludzi, którzy wykazali wystarczające zainteresowanie twoim produktom lub usługom, jakim jest odwiedzenie strony. Ci ludzie będą bardziej skłonni do przejścia konwersji niż ludzie, którzy nigdy nie byli w twojej witrynie.
Remarketing Adwords Najważniejsze zalety remarketingu to: zwiększenie lojalności obecnych klientów, pozyskanie klientów, którzy wcześniej odwiedzili nasza strone lub sklep internetowy, ale z jakiegoś powodu nie dokonali transakcji, możliwość informowania klientów o aktualnych promocjach w naszej firmie.

Remarketing ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili Twoją witrynę już wcześniej. Jest to idealne narzędzie do budowania lojalności wobec klientów, którzy zainteresowali się ofertą naszej firmy. Twoje reklamy będą się wyświetlać, gdy klienci przeglądają inne witryny należące do sieci reklamowej Google Remarketing w sieci reklamowej To co odróżnia remarketing od standardowego wyświetlania reklam to targetowanie. Głównym punktem remarketingu jest to, że chcesz znaleźć tych ludzi, którzy wykazali wystarczające zainteresowanie twoim produktom lub usługom, jakim jest odwiedzenie strony. Ci ludzie będą bardziej skłonni do przejścia konwersji niż ludzie, którzy nigdy nie byli w twojej witrynie.
Remarketing Adwords Najważniejsze zalety remarketingu to: zwiększenie lojalności obecnych klientów, pozyskanie klientów, którzy wcześniej odwiedzili nasza strone lub sklep internetowy, ale z jakiegoś powodu nie dokonali transakcji, możliwość informowania klientów o aktualnych promocjach w naszej firmie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *