Remarketing

Remarketing… czyli, ponowne zaangażowanie użytkownika, który już raz odwiedził witrynę internetową, ale nie dokonał na niej pożądanego działania (np. zakupu). Remarketing pozwala dotrzeć do użytkowników, którzy odwiedzali już Twoją witrynę, i kierować do nich trafne reklamy w sieci oraz w wyszukiwarce Google.

Remarketing ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili witrynę już wcześniej wyświetlając im specjalnie dostosowane reklamy na podstawie sekcji, które odwiedzili w witrynie.
Reklamy wyświetlają się wtedy kiedy przeglądają oni inne witryny internetowe należące do sieci reklamowej Google Adwords lub szukają w Google haseł związanych z produktami lub usługami.

Zalety remarketingu:

  • zwiększenie lojalności obecnych klientów,
  • pozyskanie klientów, którzy zamierzali dokonać zakupu na stronie, ale z jakiegoś powodu nie sfinalizowali transakcji,
  • sprzedaż wiązaną (jeśli klient zakupił w naszym sklepie telewizor LCD, możemy dodatkowo zaproponować mu odtwarzacz DVD albo okulary 3D),
  • możliwość informowania obecnych klientów o aktualnych promocjach.
  • wzrost świadomości marki – użytkownik ma wrażenie, jakby Twoje reklamy były „wszędzie”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *