Sposoby kierowania kampanii w sieci reklamowej

Do najczęściej wybieranych sposobów kierowania kampanii w sieci reklamowej GDN (oprócz remarketingu) należą:

    1. Kierowanie na słowa kluczowe (kontekstowe) – Mechanizm kierowania kontekstowego dopasowuje nasze reklamy do wybranych treści w internecie za pomocą słów kluczowych. Ta metoda nada się najlepiej, jeżeli chcemy umieścić nasze reklamy na wielu zbliżonych do siebie zakresem tematycznym stronach. W tym przypadku wybieramy słowa kluczowe, które najlepiej opisują tematykę witryn, na których chcemy emitować nasze reklamy. Poniżej propozycje kierowania kontekstowego
    2. Kierowanie na miejsca docelowe (witryny)- Miejsca docelowe powinniśmy wykorzystywać, gdy tworzymy kampanie wizerunkowe i bardzo zależy nam, aby reklamy wyświetlały się w konkretnych witrynach. Jeśli reklamodawca chciałby kierować reklamy na konkretne witryny, powinien ustalić listę serwisów, z których prawdopodobnie może korzystać jego grupa docelowa, a następnie dodać je do kampanii
    3. Kierowanie na tematy – W przypadku tej metody mamy możliwość wyświetlania naszych reklam na witrynach, których treść związana jest konkretna tematyką. Na tej podstawie reklamodawca po wskazaniu interesujących go tematów zapewnia sobie wyświetlenia na stronach z określonej dziedziny
    4. Kierowanie na zainteresowania – Kierowanie na kategorie zainteresowań pozwala na dotarcie do użytkowników zidentyfikowanych jako zainteresowanych produktami czy usługami podobnymi do oferowanych przez reklamodawcę
    5. Kierowanie demograficzne – wiek, płeć – Reklamy w sieci reklamowej można kierować do użytkowników spełniających określone kryteria demograficzne, do których należą: wiek czy płeć. Możliwość targetowania reklam do konkretnych grup demograficznych może być istotna dla reklamodawców, oferujących produkty przeznaczone dla węższej grupy docelowej (np. tylko dla kobiet w wieku18-34 lata)

     

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *