Sieć reklamowa

Gogle Adwords to nie tylko wyszukiwarka, ale także bardzo dynamicznie rozwijana w ostatnim czasie sieć reklamowa, w której skład wchodzą tysiące witryn internetowych, serwis YouTube i inne witryny Google takie jak poczta Gmail. Dokładna liczba stron stanowiących sieć reklamową nie jest znana, jednak Google zapewnia, że ich sieć dociera do 76 % internautów.

Tę formę kierowania możemy z powodzeniem wykorzystywać  zarówno do kampanii wizerunkowych, jak i do tych nastawionych na efekt.   W sieci reklamowej mamy do dyspozycji reklamy tekstowe, oraz całą gamę reklam graficznych.

Kampanie kierowane na sieć reklamową Google Display Network są szeroko wykorzystywane przez dużą część reklamodawców. Prowadzenie działań reklamowych w GDN może przynieść wiele korzyści. Sieć reklamowa Google najlepiej nadaje się do prowadzenia precyzyjnie targetowanych kampanii reklamowych oraz do kampanii zasięgowych kierowanych do szerszego grona odbiorców. Taką formę kierowania możemy z powodzeniem wykorzystywać w kampaniach wizerunkowych.

Do najczęściej wybieranych sposobów kierowania kampanii w sieci reklamowej GDN (oprócz remarketingu) należą:

  • Kierowanie na słowa kluczowe (kontekstowe)
  • Kierowanie na zainteresowania
  • Kierowanie na miejsca docelowe (witryny)
  • Kierowanie na tematy
  • Kierowanie demograficzne – wiek, płeć, stan rodzinny

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *