Sieć wyszukiwania

Google AdWords jest systemem płatnych linków reklamowych (sponsorowanych) w wyszukiwarce Google oraz na stronach współpracujących. Zamieszczający reklamę płaci wyłącznie za wejście na stronę (kliknięcie w link sponsorowany), nie za wyświetlenie reklamy. Cena wejścia podlega licytacji – im wyższa cena, tym wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania Google dla linków sponsorowanych.

Reklamy Google Adwords to najszybszy sposób skierowania na stronę internautów zainteresowanych jej treścią. Jest to stabilna i efektywna metoda promocji o czym przekonało się już wielu reklamodawców.

Sieć wyszukiwania Google to grupa witryn związanych z wyszukiwaniem, w których mogą wyświetlać się Twoje reklamy. Należą do nich witryny wyszukiwania Google oraz „partnerów wyszukiwania”. Reklamy są dopasowywane do wyników wyszukiwania na podstawie słów lub wyrażeń wyszukiwanych przez użytkownika. Sieć wyszukiwania wchodzi w skład Sieci Google.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *